Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ .....

Είναι ένας γεωργός που παραπονιέται ότι δεν του γεννάνε οι κότες του...
Του λένε ότι αυτό που θέλει είναι ένας καλός κόκκορας για να ανεβάσει την λίμπιντο στις κότες του ώστε να αρχίσουν να δίνουν τα ρέστα τους...
Ψάχνει από δω , ψάχνει από κει και βρίσκει έναν εκτροφέα όπου πηγαίνει για να βρεί τον κόκκορα τον μάγκα , τον έτσι , τον αλλιώς ...

-Έχω αυτόν με 40 ευρώ, αυτόν με 50 , αυτόν με 60 και προσφορά 3 κότες...

Βλέπει ο γεωργός και ένα κλουβί, καρφωμένο με σανίδες, δεμμένο με αλυσίδες , λουκέτα και δεν συμμαζεύεται ...

-Τί έχεις εδώ μέσα μάστορα ?
-Κόκκορα έχω λέει , αλλά δεν κάνει για σένα ...είναι υπερκινητικός άγριος και πηδάει αλύπητα ότι βρεθεί μπροστά του .
-Αυτό ακριβώς θέλω !
-Είσαι σίγουρος ?
-Τι λες τώρα ? Πω πω , έχω να κάνω τρελλή παραγωγή!
-Καλά , πάρτον αλλά εγώ σε προειδοποίησα. Πρόσεχε.

Παίρνει ο φουκαράς το μπαούλο και πάει στην φάρμα του... το βάζει στην μέση εκεί κοντά στα ζωντανά και ετοιμάζεται να το ανοίξει. Ξεκλειδώνει τα λουκέτα ... τίποτα... ανοίγει την πόρτα και ξεχύνεται ο κοκκορέλος... τρέχει σφαίρα στο κοτέτσι και αρχίζει να σκίζει τις κότες μια μία ... ο γεωργός τρελλός από την χαρά του φώναζε " έμπαινε , γιούρια, έτσι τ αγόρι μου " και δώστου ο κόκκορας!

Τελειώνει με τις κότες και τρέχει στις χήνες ... και ξεκινάει πάρε κι αυτή πάρε κι εκείνη πάρε και την άλλη ... χάζεψε ο γεωργός... τελειώνει με τις χήνες και αρχίζει με πάπιες με κουνέλια με τον σκύλο , κυνηγούσε τις γάτες και ότι έβρισκε μπροστά του.

Ξαφνικά σταματάει λίγο , αφουγκράζεται και ζβίν ξεκινάει το τρέξιμο , πηδάει τον φράχτη και εξαφανίζεται ... τί να κάνει ο γεωργός , αρχίζει να τον κυνηγάει ... ο κόκκορας άρχισε να πηδάει τα κοτσύφια, τα σπουργίτια μετά ξανάρχισε το τρέξιμο

στάσου , στάσου που πάς ? του φώναζε ...

μετά από κανένα πεντάλεπτο , κι εκεί που τον πλησίαζε , βλέπει τον κόκκορα να γυρίζει ανάσκελα και τα ταβλιάζεται στο έδαφος ακούνητος.

Σέκος ο κόκκορας και αρχίσανε να κάνουν κύκλους από πάνω του οι τα κοράκια για να πάρουνε το μεζεδάκι τους.

Απαρηγόρητος ο γεωργός, φτάνει κοντά του , και άρχισε να τον κλαίει :
"άντρα μου πασά μου , που δεν άντεξες το πολύ το σεκς και τα φτυσες γιαβρή μου , που βρήκανε χαρά οι κοτούλες μου , που θα μου κάνανε αυγουλάκια ... τι θ απογίνω τώρα ? ααααααχ κοκκορά μου , ααααααχ"

και δώσ του να χτυπιέται και να οδύρεται ο γεωργός...

Οπότε , ανοίγει λίγο το ένα του μάτι ο κόκκορας και του λέει :

"Άμα διώξεις τα κοράκια με τις μαλακίες σου θα γαμήσω εσένα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: