Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

Αν τους ξαναψηφίσω να μου κοπεί το χέρι …….


Ο τίτλος της ανάρτησης μου αποτελεί μια φράση που τον τελευταίο καιρό ακούω πολύ συχνά στο χωριό μου από άτομα που πριν από μερικά χρόνια αν τολμούσες και τους έλεγες κάτι κακό για το κόμμα που σήμερα κυβερνά το λιγότερο που θα κάνανε ήταν να σου κόβανε μια και καλή την καλημέρα ,

Αυτοί δεν είναι πολιτικοί μου είπε κάποιος άλλος , αυτοί δεν βγήκαν ‘’πάνω’’ για να κυβερνήσουν αυτό τον τόπο αλλά βγηκαν με μοναδικό σκοπό να μας ρημάξουν , δεν λέω πως οι προηγούμενοι (πασοκ) ήταν καλύτεροι και αυτοί φάγανε και ακόμη τρώνε αλλά τουλάχιστον πετούσαν και στο λαό κανένα κοκαλάκι έτσι για να γλύφει και να μην φωνάζει , αυτό που γίνετε σήμερα δεν έχει προηγούμενο , ο Έλληνας πλέον έχει τρελαθεί , κάθε μέρα σφίγγει όλο και πιο πολύ τη ζώνη του και κάθε μέρα είναι και πιο χρεωμένος, ποτέ μετά την μεταπολίτευση δεν υπήρχε τόσο μεγάλο ποσοστό πολιτών να ζούνε κάτω από το όριο της φτώχιας , ποτέ στην ιστορία των αγροτών δεν υπήρχε τέτοια ξεφτίλα και κατάντια , η κυβέρνηση πλέον μου δίνει την εντύπωση ενός θεατή που βλέπει την κατάντια του λαού που κυβερνά χωρίς να αντιδρά , χωρίς να κάνει κάτι ουσιαστικό ώστε να αναπτερώσει τουλάχιστον το ηθικό του και το χειρότερο έχει ξεχάσει εντελώς τις υποσχέσεις που είχε δώσει προεκλογικά .

Ας μου πει κάποιος που είναι η μείωση του Φ.Π.Α από 18% σε 8 % μήπως κατά λάθος έγινε 19 % !!!!!

Ας μου πει κάποιος που είναι η ταχύτατη αποζημίωση ?

Ας μου πει κάποιος τι έκανε η κυβέρνηση για να συγκρατήσει την καθημερινή αύξηση των τιμών ?

Όσο για μένα αποτελώ και εγώ ένα από τα άτομα που καθημερινά βλέποντας όσα συμβαίνουν γύρω μου σιγοψυθηριζω πως αν τους ξαναψηφίσω να ……… μιας και την πρώτη τετραετία που έγινε κυβέρνηση η νέα δημοκρατία πιστεύοντας και εγώ πως ο τόπος χρειαζότανε μια αλλαγή έκανα το λάθος και τους ψήφισα ,

Ποτέ όμως ξανά ….. ούτε αυτούς ούτε κάποιον άλλο διότι στο χωριό μου λένε και κάτι άλλο

ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥΡΗ ΕΧΟΥΝΕ

,

3 σχόλια:

Nikos Lioliopoulos είπε...

τι να πω ρε συνάδελφε. Όλοι έτσι λένε αλλά όταν έρχεται η ώρα το ξεχνάνε και ξαναψηφίζουν.
Μήπως τελικά η ανοιχτή παλάμη είναι για εμάς;

αγροτης !!! είπε...

ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ,
ΟΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΠΑΛΑΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕ ,
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΝΟΙΩΘΩ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΙΧΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΩΣ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ,

Nikos Lioliopoulos είπε...

Έτσι ακριβώς είμαι και εγώ.