Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

ανεκδοτα



Δημοσιεύτηκε σε αγγλική εφημερίδα .....
'' αγρότης 35 ετών, ζητά να νυμφευθεί νέα, κάτοχο τρακτέρ. Αποστείλατε φωτογραφία τρακτέρ ''.


Στη Φάρμα

Στη φάρμα λέει ο μεγάλος γιος του αγρότη στον πατέρα του: Πατέρα, είμαι μεγάλος πια, θέλω να μου πάρεις μηχανάκι... Ναι βρε παιδί μου, απαντάει αυτός, αλλά όσο ξεπληρώνουμε το τρακτέρ δεν μπορώ, θα πρέπει να περιμένεις ...
Πετάγεται και ο μικρός : Θέλω και 'γω ποδήλατο! Είναι πιο φτηνό ...
Δεν έχει ούτε ποδήλατο όσο ξεπληρώνουμε το τρακτέρ!!...
Θυμώνει ο μικρός και βγαίνει στην αυλή ........ Εκεί βλέπει τον κόκορα πάνω σε μια κότα. Τσαντισμένος του ρίχνει μια κλωτσιά και του λέει: Μέχρι να ξεπληρώσουμε το τρακτέρ, θα πηγαίνεις και συ με τα πόδια .....!!!

Οι χωριάτες

Δυο χωριάτες, ο Γιώργης και ο Θανάσης, που δεν είχαν πάει ποτέ τους στην πόλη αποφασίζουν να πάνε να δουν το μεγάλο πολυκατάστημα που άνοιξε. Πάνε στα αγροτικά είδη και λέει ο ένας στον άλλο:
Θανάσης: Για δες ωρέ Γιώργη, ''βιταμινούχος τροφή για χοίρους'' Γιώργης: Δεν αγοράζουμε να τη δοκιμάσουμε ;
Θανάσης: Και δεν τ' αγοράζουμε.....
Πάνε στα ηλεκτρονικά είδη
Θανάσης: Κοίτα Γιώργη ''πλυντήριο για να μη πλένεις τα ρούχα στη σκάφη''
Γιώργης: Δεν αγοράζουμε ρε Θανάση να το δούμε ;
Θανάσης: Και δεν τ' αγοράζουμε.....
Στα είδη υγιεινής
Θανάσης: Κοίτα Γιώργη, μια μεγάλη βούρτσα για τον '' καμπινέ''
Γιώργης: Δεν αγοράζουμε Θανάση να τη δοκιμάσουμε ;
Θανάσης: Και δεν αγοράζουμε.....
Μετά από λίγες μέρες συναντιούνται
Γιώργης: Πώς τη βρήκες Θανάση τη χοιροτροφή; τα γουρούνια μου έγιναν τετράπαχα.
Θανάσης: Και τα δικά μου. Καλά άσε το πλυντήριο, η γυναίκα μου είναι τρισευτυχισμένη που δεν πλένει πια στο χέρι.
Γιώργης: Και η δική μου. Θανάσης: Τη βούρτσα πώς τη βρήκες ;
Γιώργης: Άκου Θανάση, πες με οπισθοδρομικό, αλλά εγώ προτιμώ το χαρτί υγείας !


Ο Ξυλοκόπος

Ήταν ένας ξυλοκόπος που χρησιμοποιούσε τσεκούρι για να κόβει τα δένδρα. Το ρεκόρ του ήταν 6 δένδρα την ημέρα. Κάποια στιγμή βλέπει μια διαφήμιση, όπου ένας τύπος έκοβε με ένα μηχάνημα 100 δένδρα την ημέρα.
-Ρε φίλε, αν είχα αυτό το μαραφέτι θα έκανα γ**ώ τις δουλειές, σκέφτεται. Πάει λοιπόν ο μάγκας και το αγοράζει την επόμενη κιόλας μέρα. Το χρησιμοποιεί αμέσως και κόβει 8 δέντρα.
-Ρε γ****ο, 100 δέντρα δεν έλεγε η διαφήμιση; Πώς εγώ έκοψα μόνο 8; Αύριο θα δοκιμάσω πιο σκληρά!

Την επόμενη, προσπαθεί πιο σκληρά και κόβει 10 δέντρα . -Τι σ***ά γίνεται δεν καταλαβαίνω !!
Ξαναβλέπει τη διαφήμιση και βλέπει πως ο τύπος που χειριζόταν το μηχάνημα ήταν σωματαράς.
-Αααα, αυτό είναι, λέει, πρέπει να κάνω body building.
Ρίχνεται ο τύπος να λίωσει τα ατσάλια και γρήγορα κάνει σωματάρα. Ξαναπροσπαθεί με το μηχάνημα και κόβει 25 δέντρα. Αγανακτεί και το πάει αμέσως στον πωλητή.
-Ρε φίλε, αυτό που μου έδωσες είναι χαλασμένο, καμιά 25αριά δέντρα κόβω το πολύ.
-Το χρησιμοποιείς σωστά;
-Α, τι καταλαβαίνεις τώρα, θα μου μάθεις τι δουλειά μου ;;
- Κάτσε να δω κι εγώ, του λέει ο πωλητής και τραβάει το σχοινί της μανιβέλας, καθ' ότι αλυσοπρίονο το μηχάνημα και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα κόβει ένα δέντρο.
-Όπα για στάσου, του λέει ο ξυλοκόπος, για δείξε μου πάλι το κόλπο που έκανες με το κορδόνι .....!

Δεν υπάρχουν σχόλια: